A fogyókúra néhány lépései

Bármennyire is próbáljuk tagadni, mindenki tökéletes testet szeretne. Ez magába foglalja a kidolgozott izmokat, a lapos hasat és a súlyfelesleg hiányát. Így gyönyörűnek és magabiztosnak érezhetjük magunkat. Sajnos ez magától nem történik meg, hiszen tenni kell érte. Első lépésnek a fogyókúra során érdemes megváltoztatni az étkezési szokásokat.

Fogyókúra változatosan

Például ne fogyasszon sok ételt egyszerre. Inkább 3-4 óránként falatozzon egy keveset, így az anyagcseréje felgyorsul. A nagy evések között ez a folyamat stagnál, ezért érdemes inkább többször enni, de kevesebbet. A fogyókúra második lépéseként kezdjen el testmozgást végezni.

Ezt otthon is megteheti, hiszen rengeteg aerobik videó található az interneten, ami segíti motiválni. Amennyiben kedveli a természetet, úgy nyugodtan felveheti a futócipőjét és heti pár alkalommal kocoghat. A konditeremben, a személyi edzővel lehet a leghatásosabb a fogyókúra. A tapasztalattal rendelkező edző megmondja, hogy mely testmozgások szükségesek és mennyit kell abból elvégezni.

Print Friendly, PDF & Email

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás